lauantai 7. helmikuuta 2009

Viikonloppu lukemista....



Minä tykkään lukea vain ja ainoastaan elämänkertoja.Kesällä sattui kirppulla käteeni kirja Marilynistä.Olen sen jo kerran lukenut,mutta jotenkin se veti taas puoleensa ja aloin lukea sitä uudelleen.Suosittelen kaikille,jos vähänkin kiinnostaa hänen elämänsä.Kova kohtalo hänellä oli jo heti lapsuudesta lähtien.Lastenkotia ja sijaisperheitä.Sekä eka avioliitto kovin nuorena.(16v.)
Hän vaati itseltään aivan mahdottomasti,mitä näyttelemiseen tuli.Ei ihme että kuvioon tuli myös alkoholi ja huumeet.Liian nuorena vain kohtasi kohtalonsa.






Hyvää viikonloppua kaikille!

Lueskellaan tai sisustellaan.




Saapumassa Jonh F.Kennedyn
syntymäpäivägaalaan 1962.



















New yorkissa"Kesäleski"elokuvan kuvauksissa 1962.

2 kommenttia:

mimosamamma kirjoitti...

Minäkin luen elämänkertoja ja historiaa. Romaaneja en ole lukenut enää moneen vuoteen. Kyllästyin fiktioon jo vuosia sitten ja sen jälkeen olen kirjojen parissa "matkustellut" aina muinaiseen Egyptiin asti ja aistinut historian havinaa:) Olen joskus lukenut Marilynin elämänkerran, oliko just tuo kirja, en enää muista.
Mukavaa viikonloppua:)

Tytti kirjoitti...

Löysin tänne sattumalta,mukavaa kun löytyy uusia bogeja.
Olen lukenut myös Marilynistä kertovan kirjan.
Tervetuloa vastavierailulle meille..