keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Haaste...Tunnustus

Sain tämän haasteen" Palasia nirpun elämästä" blogista..KIITOS NIRPULLE TÄSTÄ...Ja onhan tähän vastattava.

NÄKÖ:Esteetikkona minulle on tärkeää ympäristön kauneus,niin ulkona kuin sisälläkin.Siksipä erilaiset asetelmat kuuluvat katseenvangitsijoina elämääni.Voin nähdä kauneutta niin kivessä,risussa kuin jossakin huipptusuunnitelijan muotoilemassa esineessäkin.Erityisesti viisikymmen luvun esineissä on sitä jotain.Ja entäs viiskytluvun autot....Luonnossa Taivaan Isä on kaikkein parhain suunnittelija.Kun vain aukaisee silmänsä ja katsoo mitä kaikkea kaunista on ympärillä.

KUULO:Mitä olisikaan elämä ilman musiikkia.Se on ollut elämässäni tärkeässä osassa jo koulutytöstä lähtien.Musiikissa niin melodia kuin kappaleen sanatkin merkitsevät tosi paljon.Niihin voi ihan samaistua .

TUNTO:Kaikenlainen kutittelu ja kiusaaminen on inhottavaa,mutta ahaa...hierojalla käynti ja saunan lämmin löyly iholla.......ihanaa...

HAJU:Minulla on aika huono hajuaisti,mutta savusaunan ja tervan sekä koivuvastalla vihtominen siellä savusaunassa... ovat ihania.Ja pienet VAUVAT tuoksuvat AIVAN HUIKEEN IHANALLE.(vaikka tyttäreni sanookin sen olevan vain pulauttelun hajun)

MAKU:Vastaleivottu ruisleipäpala aidolla voilla ja äidin leipoma pulla saavat veden herahtamaan kielelle.Siksi leivonkin itse aina välillä leipää,että saan nauttia siitä.Ja äitini leipoma pulla on MAAILMAN parasta.


Säännöt:

1. Laita tunnustus blogiisi.
2. Kirjaa sinne myös nämä säännöt.
3. Linkitä blogiin, josta sait tunnustuksen.
4. Listaa viisi aistia ja kerro mitä ne merkitsevät sinulle.
5. Haasta viisi blogia jättämällä niihin kommentti.

Olen huomannut että tämä haaste on ollut jo monessa blogissa,joten en nimeäkään tätä kenellekään,Vaan KAIKKI NE,JOTKA EIVÄT OLE VIELÄ SAANEET TÄTÄ HAASTETTA,poimikaa tämä täältä.

Hyvää keskiviikko iltaa kaikille:)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Kommentoin tähän uuteen postaukseen, kun en tiedä luetko vanhoja enää. Eli olen se anonyymi joka kommentoi komuutista, jonka bongasin samalta kirpparilta :) mä asun ihan samalla alueella kun sinä! Asutaan Kylmäojan koulun vieressä. En nyt ihan tarkkaa osoitetta tässä viitsi paljastaa :) Oliko niin, että olet lastenhoitaja, muistan jostain lukeneeni? Osaisitko ottaa kantaa, mikä olisi tällä alueella hyvä perhepäivähoitopaikka, kun meidän neiti sellaisen tarvitsee vuoden päästä. En tunne täältä kovin paljon ihmisiä, puhumattakaan hoitopaikoista...
Kuvista yritin tiirailla missä mahdat asua, mutten kyllä keksinyt.
Terkuin
Leena

PikkuBertta kirjoitti...

Hei Leena.Voi hitsi,sinä varmalla ajelet minun ohi jos kaupunkiin päin menet.Minä asun Lehmon koulun luona Kylmäojantiellä.
Siihen perhepäivähoito asiaan en osaa ottaa kantaa,kun Lehmon alueen hoidot ei ole mulle tuttuja.Olen koko ajan ollut Joensuun päiväkodeissa töissä.Jos huomaat jonkun olevan hoitaja,niin mene vain rohkeasti juttusille ja tutustu ihmiseen,esim.leikkipuistoissa.

Tuija