perjantai 23. lokakuuta 2009

Paino-ongelmia....meillä


Kyllä.
Luit aivan oikein.
Meillä on isännän kanssa paino-ongelmia,joiden kanssa kamppailemme päivittäin.

Isännän rakkain mukikin sen myös todistaa.
"TOSIMIES PAINAA YLI 90kg,
kevyemmät punnitaan neuvolassa."

Mutta,mutta.

Todellisuudessa se paino-ongelma on meidän lattialla.




Isäntä nimittäin harrastaa painonnostoa,jo yli 20v.ajan.
Meillä se ongelma on siinä,kun nuo painot ovat aina minun tiellä,pikkuhuoneen lattialla.
Ei nimittäin ole tilaa niille muualla.
Tosin kesällä se saa nyt siirtyä nostelemaan painojaan sinne uuteen varastoon.


Minusta ei tunnu kivalle aina siirellä noita "möykkyjä" edestä kun siivoan.
Lisäksi monet kerrat olen iskenyt varpaani noihin juuttaisiin.






Joo,on mulla itellänikin "pikku"painot,jotka siirrän aina sängyn alle pois edestä.

Toisaalta.
Toisenlainenkin paino-ongelma meillä on ja ihan minun aiheuttama.
Nimittäin tämä sisustuslehtien tuoma"kirjoitetun sanan" paino-ongelma,jota mieheni joutuu sietämään.






Joten,eiköhän olla tasoissa,painon suhteen.

PS.Sitä oikeaa paino-ongelmaa ei meistä kummallakaan ole.
Mitä nyt minä,naisena ,ainaisella laihdutuskuurilla.


KEVYTTÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

........................................................

4 kommenttia:

MariaK kirjoitti...

Hymyilen täällä tuolle lehtipaino-ongelmalle.... samaa löytyy meiltäkin...

Vapaapäivän kunniaksi selailen kaikkien blogien välistä jääneet jutut vähitellen.
Ja huii, minä huomaan: Sinusta on tullut mummi!!! Ja minä kun olin luullut, että olet "muutaman vuoden" minua vanhempi! *hymyilee*
Muttamutta: ONNEA AIVAN VALTAVAN PALJON!!! ONNEA!!! <3 <3

Olivieno kirjoitti...

Heti kun näin painot lattialla ajattelin, että minä ainakin teloisin varpaani niihin... En osaa päättää kumpi paino-ongelma minulla on pahempi, tuon painetun sanan vai elopainon...

Mari kirjoitti...

Meillä on lehti- ja kirjapaino ongelmaa :)

Sirkka kirjoitti...

Mitäs jo maalaisit valkoisiksi, nuo painot!D

Täällä myös paaaljon ja vähän enemmänkin sisustuslehtiä..jos jonkinmoista kertynyt, tosin kaapissa noh esilläkin jonkin verran..eilen annoin niitä tosi paljon siskolleni, joka leikkelee niistä mieluisimmat kuvat ja tekee kortteja...ja usein vien vanhainkotiin ja terveysasemille, jos jonnekkin,..mut joissain on sitä jotain jonka vuoksi pidän itselläni...
minulla on myös samanlaiset painot, kuin sinulla, mut valkoiset...kunhan muistaisin nostella!D