tiistai 2. helmikuuta 2010

Helpotusta kommentointiin....

:)"Siipien suojassa"blogissa oli hyvä muistutus "meille"kaikille,että kommentit saadaan onnistumaan.Käythän korjaamassa omissa asetuksissasi,niin helpotat kommentointia.Minäkään en pääse jokaiseen blogiin kommentoimaan:)
....tässä siis lainattu muistutus...

KIITOS
.................................................................................................

* KOMMENTOINTI EI ONNISTU:S

Ja sitten vielä viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä, tämä täällä blogistaniassa jo n. vuoden päivät riivannut tympeä riesa. Eli se, että kaikki eivät pysty kommentoimaan kaikkien blogeja. Tämän asian tiimoilta olenkin tässä viime aikoina ollut taas useampaan blogistiin yhteydessä. Jaksan siis edelleenkin sisukkaasti taistella niiden uuteen ponnahdusikkunaan ponnahtavien kommenttilaatikoiden puolesta, sillä tiedän, että vaiva on monen muunkin, kuin vain itseni riesana!;) Eli here we go again...

KÄY TARKISTAMASSA OMAN BLOGISI ASETUKSISTA, ETTÄ ONHAN SINULLA RUKSI SIINÄ KOHDASSA, ETTÄ KOMMENTTILAATIKKO PONNAHTAA PONNAHDUSIKKUNAAN!!!

Jos nimittäin ei ole, niin blogiisi ei pysty jättämään terveisiään ne, kenellä on tietyn käyttöjärjestelmän & Mozillan yhdistelmä käytössään koneellaan. Minä olen siis yksi noista, jotka ei moniin, moniin blogeihin pysty mitään pukahtamaan. Asia vaivaa, sillä uskoisin, että moni pitää mua niin koppavana akkana, etten edes kommenttia vaivaudu ikinä jättämään -tai sitten niin, etten edes lue teidän blogeja:/ Vaan, asia ei siis todellakaan ole näin; jos minä siellä sun blogin lukijalistalla possunnaamoineni olen, niin tiedät minun sitten myöskin sinun blogissa piipahtelevan:) Mutta mukavaa olisi, että korjaisit tuon kommentointiasian, jotta täällä blogimaailmassa kanssakäyminen helpottuisi:)
..................................................................................................

HYVÄÄ TIISTAI-ILLAN JATKOA RAKKAAT YSTÄVÄT:)

4 kommenttia:

Arja kirjoitti...

Minulla on jo aserukset niin :-))))
Mukavaa keskiviikkoa!

Sydämellä kirjoitti...

Minulla on sama ongelmma ollut nyt jonkunaikaa ja sitten en pystynyt edes omaan lootaani jättämään kommenttia mikä kyllä kummastutti.Nyt toimiii kyllä se .
Tiina

anna kirjoitti...

tuo ponnahdusikkuna on muutoinkin kivempi, kun ei tarvitse mennä sivulta toiselle päästäkseen jättämään kommenttia :D joskus oikein harmittaa kun olisi kivaa kommentoitavaa, mutta johonkin blogiin ei vaan pysty :(

Anonyymi kirjoitti...

Olipa hyvä informaatio :) Kiitos!