lauantai 20. helmikuuta 2010

Käyttöesineistä koruja...

Kaikkea täytyy kokeilla.

Jonkin aikaa sitten tein
muutamia koruja...
...muutamalla sentillä kirpparilta ostetuista esineistä...

Tämä kaunis teesihti on
päässyt kaulakoruksi...

...ja mikä parasta,voit laittaa sinne jonkin lempituoksusi...
...tässä mulla kokonaisia neilikoita...
...ihana tuoksu jää vain jälkeesi...

...tästä sais myös ihanat korvakorut...
...samanlaiset puoliskot kun ovat...
...tai ehkäpä löydän vielää toisen sihdin,
...niin teen niistä korvakorut...
...oikea korusarja...

...pikkulusikan varsi on päässyt kaulakoruksi...

...samoin äitini ruusulusikka...



...myös toisesta pikkulusikasta tehty sormus,
on kuin kalevalakoru...
(tosin kuva on huono)

Mitäpä tästä taas kerran opimme,
Älä heitä pois mitään,vaan keksi uusiokäyttöä.

Kivaa viikonloppua kaikille:)

...................................

14 kommenttia:

Ulla-Kristiina kirjoitti...

Kylläpä olet taitava!!!. Upeita koruja. Lusikoista olen nähnyt koruja, mutta tuo teesihtijuttu on aivan mahtava!

Mukavaa lauantaita!

Marika kirjoitti...

Uskomattoman upeaa uusio/hyötykäyttöä!!Todella kauniita ja kekseliäitä koruja!! :D

malla kirjoitti...

ihania!tykkään erityisesti tuosta pikkulusikkakorusta.

Mari kirjoitti...

Ihania koruja olet tehnyt <3

Vekarus kirjoitti...

Ihana tuo teesihtikoru! Toivottavasti löydät toisen!

Sanna kirjoitti...

Tosi kauniita koruja! :)

Virpi kirjoitti...

Ihania! Tuo teesihti kolahti minuun erityisesti :)

Olivieno kirjoitti...

Oi mitä korutaidetta! Kaunista!

Possumamma kirjoitti...

Tosi kauniita koruja!

Ja ensimmäinen kerta, kun näen noin kauniin teesihdin; mun aikaisemmin näkemät on olleet sellaisia tylsiä & rumia pallomaisia.

Helikaroliina kirjoitti...

Wau, tosi hienoja koruja olet tehnyt! Etenkin tuo teesihtikoru on minun mieleen.

Kesäkukka kirjoitti...

Kauniita nuo kaikki! :)

PikkuBertta kirjoitti...

Itse tykkään kanssa tuosta teesihtikorusta.Kun mulla on se töissä,niin lapset käyvät aina nuuhkuttamassa millekä minä nyt tuoksun.Ja sormus mulla on joka päivä sormessa,ja moni sitäkin on ihastellut.

Kiitos kommenteistanne.

Krisse /Vaarala kirjoitti...

Kauniita koruja..siis olet katkaissut esim lusikan ja hionut sitä ja taittanut sen sitten sormukseksi...Vai..

PikkuBertta kirjoitti...

Krisse:juuri niin olen tehnyt sormuksen.Ja se lusikan toinen pää odottaa pikkureikää,että saan siitäkin kaulakorun...