tiistai 23. helmikuuta 2010

Kolmoset....

Tänään meille kotiutui huutonetistä tällainen
AIVAN IHANA
vanha puutuoli.
Värikin on kuin karamelli.

Jostai kumman syystä,
minä olen aivan heikkona näihin vanhoihin tuoleihin.
Ne on vain
NIIN IHANIA.




Tässä tuolissa miellytti väri
ja tuo kaunis selkänojan leikkaus.


Nyt näitä vanhuksia onkin meillä
jo kolme.
Aina ostaessa en tiedä ,mihin tuolin laittaisin
mutta kummasti ne ovat sulautuneet tänne kotiin.


Kaikki ovat erilaisia,
joten nämä KOLMOSET eivät ole identtisiä.
Mutta minua se ei haittaa.



Kaikilla on omanlainen luonteensa
ja kaikissa on yhtä mukava istua.

TOUHUKASTA TIISTAITA KAIKILLE!

-tuija-

..........................................

PS:unohdin mainita,että mulla on myös kaksi käsinojallista
vanhaa kaunotarta täällä,
mut niistä sit joskus...

Tein myös PienenLinnun blogin innoittamana
Tikkurilan sisustustyylitestin.

Tässä tulos

"Olen herkkä haaveilija,
Rakastan puuteroituja pastillisävyjä,
huoletonta huvilatunnelmaa,
muistojen kultaamaa kartanotyyliä ja kodikasta yhdessäoloa.
Arki on sekä kaukana että kauniisti läsnä tunnelmassa
jota kukat,kynttilät,pikkuesineet ja tekstiilit huokuvat.
Olen myös moderni pelkistäjä."

Jaa,pitääköhän paikkansa.

..........................................




26 kommenttia:

Possumamma kirjoitti...

Hyvin sopii kolmikko yhteen:) Ja toi uusin on kyllä tosi ihanan värinen!

maikku kirjoitti...

ihania tuoleja kaikki kolme!
mäkin tein tuon testin, aitouden etsijä ja herkkä haaveilija oli tulos..;)

malla kirjoitti...

mä olin herkkä haaveilija:)
mä kans "keräilen" vanhoja tuolia...ne on niin suloisen ihania!tykkään eritoten tuosta vihireästä...niin makean värinen!

Marika kirjoitti...

Ihanat kolmoset sulla!Minäkin pidän tuoleista,mutta en keräile niitä tilan ahtauden vuoksi..Mutta katselen ja hiplaan kyllä aina kirppareilla ynnämuualla :)

Helikaroliina kirjoitti...

Ihanat tuolikolmoset, minäkin tykkään noista vanhoista, etsinnässä onkin vielä pari ruokapöydän ympärille, ainakin :)

Elsa kirjoitti...

Hyvännäköinen trio! Kaunis väri tuossa ekassa. Minustakin on kiva että pöydän ympärillä on erilaisia tuoleja, tuo sitä särmää...

Tytti kirjoitti...

Kauniit tuolit kyllä ne aina paikkansa jostain löytävät.
Åitääpä tehdä itsekin tuo testi,mukavaa viikon jatkoa(:

MaMMeli kirjoitti...

Ihania nuo tuolit, minäkin tykkään niistä kovasti:)

Vekarus kirjoitti...

Voi miten ihana! Niin kaunis värikin!

Hannis kirjoitti...

Täällä toinen tuolifriikki!! Ihana tuo kyllä tosiaan on, hyvä löytö :-) Mulla ollut nyt päinvastainen tuoliprojekti menossa, kun oon myynyt vanhoja ylimääräisiä pois. Meille kun ei kertakaikkiaan mahdu. Nyt saa jäädä 6 ruokapöydäntuolia, 2 työtuolia ja lasten kirjoituspöytien tuolit. Piste :-) (Plus ehkä joku extra... ;-)

Ulla-Kristiina kirjoitti...

Hienoja vanjoja tuoleja.

Mukavaa viikkoa sinulle!!

Anonyymi kirjoitti...

Jahas! Olet siis vanhustenkotia perustamassa ;) Nämä tuolit ovat ilmeisesti ukkoja ja ne käsinojalliset akkoja. Onhan kaikilla parinsa?

Paula

Arja kirjoitti...

Ihania tuoleja :-)

PikkuBertta kirjoitti...

Paula:yksi ukko on vielä ilman vanhaa paria,mutta hänelle on kyllä MOOOONTA nuorikkoa....hih,hih...

minnamarika kirjoitti...

Hei!

Ihana tuoliryhmä!!! Olen tuolifriikki itsekin :)) Kiitokset kommentistasi, ja siitä "ponnahdusikkuna" pyynnöstäsi myös. Olen ruksannut asetuksista nyt sen ponnahdusikkuna kohdan. Toivottavasti se helpottaa kommentoimista. Ja hienoa että neuvoit!! En olisi sitä itse ikinä tajunnut :)))

Mannukka kirjoitti...

Kivoja tuoleja. Mulla on samanlainen tuoliongelma.. en voi jättää jälkeeni jos sopivia tuolivanhuksia osuu kohdalle..:-)

Susanne kirjoitti...

Ihania tuoleja ovat nuo kaikki kolme. Tykkään kovasti! Minullekkin tuli tunne että niillä kaikilla on omanlainen luonteensa.

kati kirjoitti...

Meillekin saisi tuollaisia tuoli-ihanuuksia tulla lisää ;)

Riitta / Wanilla kirjoitti...

Kauniita tuoleja, vihreä tuoli on ihanan pirteän värinen. Mukavaa loppuviikkoa!

Linnea kirjoitti...

Ei vitsi mitä juttuja sulla täällä taas on. käyn aina silloin tällöin täällä kurkkaamassa. Voi apua tuota tuolia, se on todella kuin karamelli, olen itse AIVAN heikkona juuri samanlaisiin, ja koko kolmoset oli kerrassaan ihanat. Hitsi kun tekisin samanlaisen bongauksen. Onnittelut kolmosista ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää nimpparia :)

Olivieno kirjoitti...

Ihanat kolmoset! Jokainen tietysti oma persoonansa!

Pajupirttin Kaisa kirjoitti...

Kuin karamellit tosiaan. Hyvä huuto.

Mari kirjoitti...

Ihania vanhoja tuoleja! Minäkin tykkään kovasti niistä :) Mukavaa viikonloppua!

sateenkaarentaa Ilona kirjoitti...

ompa sulottaret niin hyvin käyvät ystäviksi vaikkei pareja olekkaan!
Ilona

Juusa kirjoitti...

Aivan ihanan värinen! Meilläkin vanha pöytä ja penkki tuota samaa karamellivihreää vanhaa väriä.

On noissa vanhoissa tuoleissa sitä jotain, tullut kanssa kirppiksiltä hankittua niitä..ehkä vähän yli tarpeenkin:D