tiistai 30. maaliskuuta 2010

Ruusuposliinit...

Minä(kin) keräilen näitä isoäidin aikaisia

RUUSUASTIOITA

Tuo kerroskakkuastia on mielestäni tosi kaunis
ja ei ehkä ihan jokakodissa.


Syviä keittolautasia on vasta kaksi,
mutta aina kun kirpulla sattuu
niin kerään"talteen".

Samaa sarjaa ei ruusujeni tarvitse olla,
mutta samanvärisiä kuitenkin.



Siellä ne vitriinissä olottelee käyttöönottoa.

Jospa vaikka pääsiäisenä jois päiväkahvit niistä.

ILOISTA PÄÄSIÄISEN ODOTUSTA!

............................

12 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Voi miten kauniita ruusu astioita! Tosiaan noita syviä lautasia on vähempi liikkeellä. Tuo kerrosvadin kuvio on kaunis, uusi minulle ;)

malla kirjoitti...

mä oon kans "hurahtanu"ruusuastioihin tänä keväänä:)

Virpi kirjoitti...

Kauniita ovat. Itsekin keräilen samanmoisia ja eriparisiakin :) Lautasia en ole keksinyt kerätä ja tosiaan, vähän niitä on kyllä tarjollakin.

Marika kirjoitti...

Kauniita ovat ruusu-astiat!

Mukavaa pääsiäisen odotusta myös sinulle! :)

Lezzie kirjoitti...

On se huvittavaa että muutama vuosi sitten kukaan ei käyttänyt/halunnut ruusuastioita. Nyt tuntuu että kaikki keräilevät niitä. Niin se aika muuttuu. Minäkin tykkään kovasti ruusuasitoista ja nuo ovat tosi kauniit!

Ulla-Kristiina kirjoitti...

Kauniita ovat ruusuastiasi. Minulla on iso kannu samaa sarjaa kuin lautaset. Pidän sitä kukkavaasina. Minä olen kerännyt pari vuotta sitten ruusu-/äidinkuppeja. Ne ovat niin ihania.

Sinulla myös iloista pääsiäisen odotusta!

Susanne kirjoitti...

Kerroskakkuastia on kyllä todella kaunis ja kauniita ovat muutkin ruusuastiasi!

Muutin tänään blogini uuteen osoitteeseen:)
Tervetuloa vieraisille tuosta linkin kautta!:)

Olivieno kirjoitti...

Minäkin kuulun ruusukuppeihin hurahtaneisiin ;-) Ihastuttava kerrosastia!

LeenaJohanna kirjoitti...

Kuulun samaan ruusukuppihurahtaneitten sarjaan. Ihania ovat.
Kivaa , aurinkoista päivää!

MariaK kirjoitti...

Voi että osaa olla kauniita!!
Minä tykkään myös ruusuastioista, mutta kirpparit on jääneet vähemmälle kiertelylle, joten uusia ei ole tullut hankittua.

Tuo kerrosvati on kyllä Ihana!

Iloista pääsiäistä Sinulle!

Nina kirjoitti...

Ruusuposliinit ovat aina kauniita!
Ja juohan ihmeessä pääsiäiskahvit niistä! :)
Kurkkailin edellisiä postauksiasi ja olohuoneesi on niin kauniissa kuosissaan uusine tyynynpäällisineen.
Ahkera olet ollut käsileikkauksesta huolimatta, suloisia tipusiakin on syntynyt!

Iloista pääsiäisen aikaa!:)

Piupau kirjoitti...

Ruusukupista kahvi maistuu ihan parhaillmalta!
Ihanaa pääsiäitä sinulle!