keskiviikko 25. elokuuta 2010

Arki on palannut....

Minä olen palannut töihin,
pitkältä sairaslomalta.
Vilillä alkoi kotona yksinolo.


Kun rupean aamulla puhimaan,
että lähden töihin....
niin Vili on asettunut sängylle,
ja alistuu kohtaloonsa...

...eli yksinoloon.
Hyvin se on mennyt,
sillä mitään pahojaan ei ole tehnyt.
No,ensiviikolla jo olen vuosilomalla,
joten pehmeä lasku tulee meille kummallekin tähän arkeen.


Viikonlopun sateisena päivänä siivoilin laatikoita,
ja löysin tälläisen kuvasarjan itsestäni.
Meillä päiväkotiTÄDEILLÄHÄN
on mahdollisuus
jokavuosi saada kuvat itsestä.
No,tässä muutaman vuoden takainen kuvasarja.
Ei mulla tapana ole kuviani tänne levitellä,
mutta tästä olin hyvin ylpeä,
sillä mieheni halusi sen yöpöydälleen.
Ja se on paljo se.






Tänään menen töihin puoli kahdeksitoista,
joten kerkeen täällä koneellakin keikkua.

meillä sataa kuin Esterin....no enpä sanokaan.

Kivaa keskiviikkoa!

9 kommenttia:

Anis kirjoitti...

Kivaa työpäivää pitkän saikun jälkeen! Hieno kuva sinusta. Minulla ainakin käy niin että about 1/20 kuvasta onnistuu:/. Päiväkodeissa täällä päin on kova pula työntekijöistä, minua on useasti jo hoitovapaalta hätyytetty...

malla kirjoitti...

enpä yhtään ihimettele,että miehesi halusi kuvan pöyälleen! olet todella kaunis :)
toivotaan,ettei Vili ala osottaa mieltään...meillä salaminen on niin kova merkkaileen,että mietitään jos leikattas se..

Krisse kirjoitti...

Mukavaa työpäivää ..onhan se taas totuttelemistä pitkän loman jälkeen töihin palata.
Kiva poseerauskuva...olet kaunis...

Täällä Kotkassa sataa ja ukkostaa ja on mahdottoman mukava olla sisällä....

PikkuBertta kirjoitti...

Noista Vilin merkkauksista.
Tino oli mulla yökylässä lauantaina,ja Vilihän oli mustasukkanen.
Vaihdoin päivällä puhtaa petivaatteet sänkyyn ja illalla sit nukkumaan menoa tein,niin kuinkas ollakaa,Vili oli käyny merkkaamassa peiton ....varmaan Tinolle merkiks,et tää on ainakin muin paikka....

pitsienkeli kirjoitti...

Mukavaa työhön paluuta:)

allidaalia kirjoitti...

Kivaa Työpäivää!
Kaunis kuvasarja sinusta. Voi tota pientä tassuttelijaa, hih :)

Possumamma kirjoitti...

Kauniita kuvia, ei ihmekkään, että miehesi haluaa niitä yöpöydällään katsella:)

Laita Vilille radio soimaan, kun on yksikseen; helpottaa sitä yksinoloa -näin ainakin meillä. Mun lapsuudenaikainen koira itseasiassa suuttui, jos unohti laittaa radion päälle;)

Täälläkin sadellut pari päivää; tympeää, kun ei ole päässyt marjapuskiin. Ja just äsken alkoi ukkostaa->pelottaa!!

Virpi kirjoitti...

Mukavaa kun olet päässyt jo töihin takaisin. Ja varsinkin jos heti kohta pääset lomalle :)

Söpö on hauveli. Ja tosi kiva kuvasarja sinusta, kelpaa kyllä näytille laittaa.

Mukavaa viikon jatkoa!

PIUZA kirjoitti...

Mukavaa, että olet tervehtynyt ja päässyt takaisin töihin!:) Hyvät poseeraukset!

Paula