tiistai 14. lokakuuta 2014

Makrotex kirja...


Minä,joka olen hidas lukemaan,olen löytänyt ,
nyt eläkkeelle jäätyäni,

ÄÄNIKIRJAT



Enkä aloittanutkaan mistään pienestä...


...vaan kuusitoista levyä käsittävästä
Laila Hirviniemen..Minä,Katariinasta..
Kirja kertoo venäjän tsaaritar Katariina ll
naittamisesta 14-
vuotiaana venäjälle,tulevan tsaari Pietarin
puolisoksi ja kuinka Katariina nousi venäjän hallitsijaksi.

Mielenkiintoinen ,osin todellisuuteen perustuva historiallinen teos.

Suosittelen.

...............

10 kommenttia:

Riitta Sinikka kirjoitti...

♥vau,hieno juttu! Minäkin olen harrastanut samaa jossain vaiheessa, se oli oikein mukavaa!

Pieni Lintu kirjoitti...

Näitä en olekaan koskaan testannut. :)

päikkä kirjoitti...

Tää onkin mukava juttu. Voi tehdä muuta samalla ja kuulee mukavia kirjoja.

Kirjakulkuri kirjoitti...

Hieno vaihtoehto kirjalle. Ja jos lukijalla mahtava ääni, ei tarinalle parempaa maustetta enää löydy :)

Ame Amebadonna kirjoitti...

Hyvä vastaus haasteeseen ja loistava idea. Työkaverit ovat kehuneet äänikirjoja... tämä oli hyvä muistutus, ehkä jo seuraavalla kerralla kun käyn kirjastossa :)
Mukavia kuunteluhetkiä!

mate kirjoitti...

Äänikirjaa voisin minäkin "lukea", siis kuunnella ☺

Pulmu Pulmunen kirjoitti...

Minäkin olen hidas lukemaan! En silti pidä äänikirjoista, kun ajatus alkaa harhailla ja sitten en tiedä missä kohtaa olen menossa ja mitä on tapahtunut. Mutta tiedän muitakin hitaita lukijoita jotka ovat löytäneet äänikirjat.

Anneli kirjoitti...

Kiva kun eksyit minun blogiini :D
Minäkin olen miettinyt noita äänikirjoja, saisi siinä samalla virkattua, ei menisi aika hukkaan !!

Toivottavasti saat jostain klipsuja, minulle lähetettiin viikon aikana ISO pesuvadillinen, neljältä eri ihmiseltä.

pappilanmummo kirjoitti...

Äänikirja on ainakin tarpeellinen näkövammaiselle ja matkustavalle ja sairaalle ja sellaista työtä tekevälle, jossa voi samalla kuunnella - ettei tarvitse aina radiota ronkuttaa. Ja meille mukavuudenhaluisille - mm. neuloessa on hyvä kuunnella samalla.

Mustis kirjoitti...

Tämä oli hieno bointti! Olen sivusta seurannut useinkin äänikirjojen käyttöä ja ne ovat hyvin arvokkaita käyttäjilleen kun muu lukeminen ei enää onnistu, sen lisäksi että niitä voi kuunnella tehdessään pieniä askareita tai kuunnella matkoilla.

Lasten satukasetit ja kirjat olivat ahkerasti meilläkin käytössä aikoinaan.